JAK WYSZCZUPLIĆ I UJĘDRNIĆ CIAŁO NA LATO / SPRAWDZONE SPOSOBY , KTÓRE ZDĄŻYCIE JESZCZE WYKORZYSTAĆ


Witajcie Kochani ! 


UPRAWIAM AKTYWNOŚĆ FIZYCZNĄ SAMA DLA SIEBIE - NIE DLATEGO, ŻE JEST TO W MODZIE 


Kto odlicza dni do urlopu tak jak ja. Już nie wiele mi zostało tak więc nie mogę się doczekać. I nawiązując właśnie do urlopu dziś post o tym jak dbam o to aby dobrze wyglądać w bikini latem. Należę do grona tych osób, że jeśli wiem że nie czuję się dobrze w swoim ciele, urlop staje się jednym wielkim narzekaniem i nie do końca jest takim o jakim marzyłam. Na początku tego roku dałam sobie słowo, samej sobie - nikomu innemu bo to się nigdy nie sprawdza, że zadbam o to abym czuła się dobrze w swoim ciele, a co najważniejsze w bikini !



ĆWICZENIA W DOMU - HULA HOP 

A więc tak głównie zależało mi na wyszczupleniu i ujędrnieniu ciała. Nie wykupiłam żadnego karnetu na siłownię, bo i wiem że zamiast ćwiczyć chodziła bym tam jedynie poplotkować nic więcej, postanowiłam w styczniu i lutym ćwiczyć w domu. Jedynymi akcesoriami jakie miałam pod ręką była mata, hula hop i jedna 5 kg hantelka. Ćwiczyłam po 30 minut czasami więcej trzy razy w tygodniu, cztery w zależności od czasu i ochoty - nigdy nic na siłę. Moim cele było tutaj zadbanie o partie brzucha, talię i pupę. Po kręceniu hula hop zauważyłam wzmocnienie się partii brzucha oraz pleców. Hula hop świetnie działa na naszą sylwetkę oraz postawę, więc warto kręcić kobietki. Jeśli chodzi o partie ud i pupy, to ćwiczyłam zazwyczaj przysiady z obciążeniami, wykopy itp. Ulubiony trening z MELL B - kto zna i lubi ? :) 




AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA NA ZEWNĄTRZ - ROWER 

Kiedy tylko zrobiło się cieplej, nie czekałam na nic innego, jak siąść na rower i zacząć jeździć. Jazdę na rowerze kocham od dzieciństwa i zawsze mi jej brakuje w zimie. Rower od zawsze działał na moje ciało najlepiej. Niestety nie mogę biegać, ponieważ pojawia się u mnie ból kolan, ale rower to wybawienie po nim nie boli mnie nic, oczywiście oprócz zmęczenia nie skarżę się na żaden ból. Jeśli chodzi o trening to jeżdzę prawie codziennie, trasa w zależności od sił ale wacha się w przedziale od 15 km do 30 km. Staram się jeździć równym ale szybkim tempem aby jak najbardziej się spocić. Wtedy wiem, że trening ma znaczenie i mięśnie się zmęczyły. Mój trening trwa zazwyczaj godzinę. Mamy już prawie koniec kwietnia i widzę ogromne rezultaty z jazdy na rowerze. Największe rezultaty zauważyłam na udach i z tyłu na plecach. Jestem mega zadowolona ! Rower potrafi zdziałać cuda tak więc jeśli macie okazję i chęci kobietki siadajcie na rower i jeździjcie do momentu aż się zmęczycie. Dodam, że ćwiczę na rowerze górskim, nie wiem jakie były by rezultaty w przypadku roweru miejskiego. Wiecie co jeszcze najbardziej mnie zdziwiło po treningu rowerem ? Mój cellulit na udach jest nie widoczny ! Nie był ogromny ale można było go zauważyć - teraz śladu nie ma po nim ! Może to też pielęgnacja i masaże bańkami chińskimi, ale wydaje mi się że rower również do tego się przyczynił. 



DIETA MA OGROMNE ZNACZENIE 

Płaski brzuch ??? No właśnie. Same ćwiczenia niestety nie pomogą. Aby mieć płaski brzuch należy stosować odpowiednią dietę. W moim przypadku zrezygnowałam z pieczywa i makaronów, bo niestety te produkty powodowały, że mój brzuch zawsze wyglądał na wzdęty i bardziej widoczny. Pieczywa nie jem od początku kwietnia i efekty są zniewalające. Do tego staram się jeść dużo warzyw i owoców. Do płaskiego, dobrze wyćwiczonego brzucha oj jeszcze mi daleko, ale jestem zadowolona z tego jak wygląda teraz, zwłaszcza rano !!! A zapomniała bym ostatnio posiłek staram się zjeść o 6 wieczorem, później nie jem już nic. 


Właśnie planuję wybrać się na zakupy i zakupić coś fajnego na wyjazd. A u Was jak wygląda aktywność fizyczna ? Działacie coś w tym kierunku ? Jeździcie na rowerze , a może rolki ? Chętnie poczytam co robicie aby wyglądać lepiej :) 

Pozdrawiam 



Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger