#WAKACYJNEBEAUTY / MÓJ MINIMALIZM KOSMETYCZNY W KOLORÓWCE / LILY LOLO , ECOLORE , LAURA MERCIER , ALVERDE

Witajcie, dziś przychodzę do Was z moją kosmetyczką do makijażu na LATO , w której będziecie mogli zobaczyć co aktualnie używam do makijażu na codzień. Mój makijaż składa się z naprawdę kilku produktów, lubię naturalność i minimalizm, jeśli ciekawi Was co obecnie stosuję do makijażu zapraszam poniżej. 



MAKIJAŻ TWARZY / PODKŁAD MINERALNY , RÓŻ , BRONZER

Zaczynając od twarzy produkty mineralne towarzyszą mi już od kilku dobrych lat i do dziś się na nich nie zawiodłam. Stosuję różne produkty, różnych marek. Głównie skupiam się na tych łatwo dostępnych w sklepach online. Obecnie mój nr. 1 to podkład do twarzy mineralny marki Ecolore, odcień Warm nr 3 Jego recenzję możecie przeczytać TUTAJ.  Podkład utrzymuje się na mojej twarzy dość długo, nie zatyka porów, jest lekki i sprawdza się super w okresie letnim. 



Po bronzer sięgam prawie każdego dnia, delikatnie nadając konturów mojej twarzy, bo bez nich czuję się jakoś płasko. Obecnie stosuję bronzer mineralny marki Ecolore, odcień Diani 284 , jego pełną recenzję przeczytacie TUTAJ. 



Jeśli chodzi o policzki, moje serce skradł róż mineralny marki Annabelle Minerals  odcień Romantic , jego recenzję możecie przeczytać TUTAJ. Przepiękny delikatny róż, który sprawia że nasza buzia wygląda świeżo i zdrowo. Uwielbiam nim podkreślać kości policzkowe latem.



MAKIJAŻ OCZU / PODKREŚLONE BRWI , DOLNA POWIEKA I RZĘSY 

Latem nie sięgam wcale po kolorowe paletki z cieniami, chyba że naprawdę jest szczególna okazja i wtedy mam więcej czasu aby pobawić się cieniami. Na codzień tusz do rzęs, kredka i pomada do brwi w zupełności mi wystarczają. 


Jeśli chodzi o brwi od roku jestem fanką pomady do brwi marki Laura Mercier , odcień Warm. Uwielbiam wypełniać luki w brwiach tym produktem, nigdy brwi nie wyglądają na przerysowane i sztuczne. Zawsze udaje mi się uzyskać naturalny wygląd. Dobrze na koniec przeczesać maleńkim grzebyczkiem całość.


Rzęsy to podstawa u mnie, uwielbiam je podkreślać. Obecnie stosuję tusz marki Catrice, ale niestety nie jest zbyt fajny. Lubi się odbijać i osypywać, tak więc pora zakupić coś nowego. Dolną linię wodną uwielbiam podkreślać kredką do oczu w odcieniu brązowym , Lily Lolo.  


MAKIJAŻ UST / P2 , Alverde 

Latem lubię zaszaleć z kolorem ust. Ostatnio używam nachalnie dwóch pomadek na zmianę. Jedna pochodzi z marki Alverde odcień 28 Pink Magnolia, seria pomadek Color & Care. Super odcień, soczysty i dość mocny. Pomadka nawilża usta dodatkowo, a jej trwałość jest zwyczajna jak w przypadku innych. Druga pomadka marki P2 , seria Full Color lipstic , odcień 250 appeal to me, jasny róż, delikatny a zarazem bardzo ładnie podkreśla usta. 



A wy czego ocenie używacie do makijażu ? Jak wygląda Wasz codzienny look , mocny czy raczej stawiacie na naturalność ? 

Pozdrawiam Kasia 
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger