BALSAM MYJĄCY DO WŁOSÓW ZAMIAST SZAMPONU ORAZ ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA BOTANICZNA ORGANIC LIFE

Witajcie, dziś będzie coś o włosach, a dokładnie przygotowałam dla Was recenzję dwóch produktów marki Organic Life, które nie są nowością wśród mojej pielęgnacji, ponieważ produkty te znam i używam już od jakiegoś czasu. Mycie głowy balsamem, to dość popularna metoda stosowana u większości z Was ( włosomaniaczek ), która przynosi bardzo dobre efekty. Jeśli ciekawi Was jak sprawdził się u mnie ten duet do włosów, zapraszam poniżej. 


Zacznę nie typowo od odżywki do włosów, ponieważ ona sprawdziła się u mnie bardzo dobrze, z balsamem do włosów niestety nie było już tak kolorowo. 



Odżywka mieści się w plastikowej butelce z bardzo wygodną pompką. Jej konsystencja jest gęsta, kremowa dość dobrze nakłada się na włosów. Jej zapach jest delikatnie ziołowy. Jej wyjątkowa formuła to unikalne połączenie botanicznych ekstraktów i olejów, których dobroczynne właściwości odpowiadają za intensywną odbudowę włosów suchych, łamliwych, zniszczonych oraz z problemem rozdwojonych końcówek. Witamina B5, betaina i białka jedwabiu wzmacniają strukturę włosa i przywracają włosom odpowiednie nawilżenie, dzięki czemu stają się one miękkie, wygładzone i elastyczne. Często używałam jej podczas metody OMO, którą bardzo lubią moje włosy, po myciu były delikatne, sypkie i nie obciążone. Po wysuszeniu włosy wyglądały bardzo ładnie. Przy dwumiesięcznym użyciu odżywka dała mi bardzo fajne efekty na włosach. Są sprężyste, pięknie się układają i nie spotkałam się z przesuszonymi włosami. Jest to produkt wegański, organiczny a jej cena to 33,20 zł, niestety dość wysoka ale warto skusić się na nią podczas promocji, SKLEP. 



Balsam znajduję się również w plastikowej butelce z nakrętką. Jego konsystencja jest lejąca, rzadka o delikatnym zapachu. Formuła balsamu wzmacniającego włosy oparta jest o kompleks botaniczny o silnym działaniu fitoregulacyjnym. Składniki aktywne zawarte w organicznych wyciągach roślinnych wzmacniają włosy, hamują wypadanie i stymulują ich porost. Nawilżają, stymulują mikrokrążenie i odżywiają cebulki. Jeśli chodzi o jego działanie to tutaj niestety jestem delikatnie rozczarowana jego działaniem, ponieważ zawsze po jego użyciu moje włosy były nieświeże. Niestety chyba balsam jest zbyt ciężki dla mojej skóry głowy i włosów. Zużyłam go jednak do końca. Próbowałam myć wcześniej włosy nim na dwa razy, czyli wpierw zwykły szampon a później balsam jednakże to nie dało większych efektów. Jego cena to 26,50 zł, SKLEP.  Może przy innym rodzaju włosów by się sprawdził, dla mnie zbyt ciężki, może zbyt duża ilość składników aktywnych... 



Koniecznie dajcie znać czy znacie te produkty ?? 
Pozdrawiam Kasia 
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger