TANI NATURALNY TONIK ROZJAŚNIAJĄCY DO TWARZY MIESZANEJ I TŁUSTEJ / RECENZJA ECO PLANT

Witajcie , mam nadzieję że u Was wszystko dobrze. Jestem bardzo rozczarowana tegorocznym latem, ponieważ praktycznie u mnie słońca ciągle zbyt mało. Czekam z utęsknieniem na urlop i wypoczynek. Ostatnio złapał mnie okropny katar i przeziębienie, tak więc piszę dziś do Was z mojego łóżka. Dziś chciała bym się z Wami podzielić recenzją na temat Toniku pochodzącego z firmy Eco Plant. Ostatnio mogliście czytać u mnie recenzję peelingu i żelu pod prysznic dziś możecie przeczytać coś nie coś na temat toniku rozjaśniającego. Jeśli ciekawi Was co o nim myślę, zapraszam poniżej. 


TONIK ROZJAŚNIAJĄCY polecany do skóry tłustej i mieszanej. Tonik reguluje wydzielanie sebum, przywraca skórze matowy wygląd. Obecny EKSTRAKT z CYTRYNY bogaty w WITAMINĘ C działa ściągająco, zwęża pory oraz zapobiega ich zatykaniu. Dodatkowo wykazuje delikatne działanie antyoksydacyjne oraz mikrozłuszczające, co sprzyja redukcji niedoskonałości skóry. Zawarta w recepturze PROWITAMINA B5 łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry, a naturalny składnik NMF intensywnie nawilża, w efekcie skóra jest optymalnie odświeżona, pozbawiona dyskomfortu napięcia....


Jak już wcześniej wspomniałam tego lata nie mam zbyt dużej ekspozycji na słońcu, tak więc używam tego toniku i co zauważyłam ? Ogromne WOW. Tak tonik działa fenomenalnie na skórę mojej tłustej, mieszanej twarzy. Świetnie odświeża, matuje i naprawdę rozjaśnia skórę twarzy. Toniku używam rano i wieczorem po każdym dokładnym demakijażu twarzy, przed wklepaniem kremu. Jego pojemność to 150 ml a cena tylko 18 zł.  Możecie dostać go : TUTAJ.  Jego zapach jest delikatny i niewyczuwalny. Po nałożeniu na wacik przemywam swoją twarz. Nie zauważyłam pieczenia ani szczypania. Po przebudzeniu buzia wygląda super. Dawno nie miałam tak dobrego, naturalnego toniku do twarzy. Już mi się kończy i planuję zakupić ponownie kolejne opakowanie, ponieważ jest genialne.




Skład : Aqua, Citrus Medica Limonium Extract, Methylpropanediol (and) Phenoxyethanol (and) Caprylyl Glycol, Panthenol, Allantoin, Citric Acid, Urea, CI 19140





Serdecznie polecam osobą posiadającym mieszane, tłuste i bardzo tłuste cery. Sprawdzi się również w przypadku normalnej cery. Krostki praktycznie nie wyskakują, cera jest matowa, nie błyszczy się i nie wytwarza tak mocno sebum. Na lato mój ideał ! Polecam. 

Koniecznie dajcie znać jakich wy toników obecnie używacie ? Znacie produkt marki Eco Plant ? 

Pozdrawiam Kasia :* 








































Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger