RECENZJA VITA LIBERATA BODY BLUR / SEPHORA / INSTANT HD SKIN FINISH / KREM BB DO TWARZY I CIAŁA

Witajcie, coś lato w tym strasznie kapryśne i słońca mamy jak na lekarstwo. Uwielbiam być opalona i kiedy nie mam czasu lub okazji łapać promieni słonecznych, sięgam po produkty nadające sztuczną opaleniznę, Moja ulubiona marka wypuściła kolejną nowość na rynek kosmetyczny, więc postanowiłam się skusić i wypróbować produkt na swoim ciele. Mowa tutaj o Body Blur Vita liberata. Jeśli ciekawi Was jak się sprawdził zapraszam poniżej, Przygotowałam dla Was krótką recenzję na jego temat, 


Body Blur Instant HD Skin Finish odcień medium Latte to zmywalny make-up do ciała, który nadaje efekt rozświetlonej gładkiej i naturalnie opalonej skóry. Natychmiastowy efekt opalenizny pozwala zatuszować drobne niedoskonałości, żyłki lub małe blizny nadając satynowe wykończenie.

Jak używać?

Produkt można aplikować za pomocą specjalnej rękawicy lub dłoni. Należy użyć kilka porcji preparatu (wielkości ziarna grochu), nakładać kolistymi ruchami. Na twarz i dekolt produkt można nanosić palcami lub używając pędzla do podkładu.  Należy umyć dłonie bezpośrednio po aplikacji.



Skład : 

Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Water, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Phenyl Trimethicone, Isohexadecane, Panthenol, Disodium EDTA, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (Beurre), Tocopheryl Acetate, Phenoxyet.


Moje odczucia : Jestem na tak i jestem na nie. Używałam go kilka razy na twarz oraz kilka razy na ciało, głównie nogi. Vita Liberata Body Blur to kosmetyk w stylu kremów BB do ciała, w pewnym stopniu jest również podobny do popularnych rajstop w spray`u, choć oczywiście forma aplikacji jest nieco inna. Jest to produkt którego wystarczy naprawdę odrobinka, aby pokrył wszelkie zaczerwieniania, pęknięte naczynka itp. Na twarzy spisuje się super, ponieważ działa jak krem BB, po przypudrowaniu pudrem i wykonaniu całego makijażu jest bardzo ładny efekt złociście opalonej buzi. Problem pojawia się kiedy produkt nakładamy na ciało, niestety strasznie brudzi ubrania i nie trzyma się na ciele tak dobrze jak na twarzy. W ciągu całego dnia raczej nie śpimy i nie dotykamy wszystkiego twarzą więc produkt sprawdza się fajnie. Nałożony na ciało robi zacieki, spływa, brudzi wszystko wokoło.... Używam że jest fajną opcją na twarz jako krem BB. Nie zapycha porów, moja mieszana cera nie miała z nim większych problemów. Cena za 100 ml to 179 w Sephora.  Pojemność jest ogromna i starczy na bardzo długo, więc wydajność na tak.  Z chęcią dalej będę używać go jedynie na nogi, super sprawdzi się jako opcja na wesele i imprezę oraz na twarz.

Koniecznie dajcie znać czy znacie ten produkt ??? 

Pozdrawiam Kasia :* 
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger