JAK PRZYCIEMNIĆ NATURALNIE WŁOSY / PŁUKANKA KAWOWA I JEJ EFEKTY / DŁUGIE WŁOSY


Witajcie.... od czasu do czasu warto odświeżyć kolor włosów, ale nie mam tutaj na myśli koloryzacji u fryzjera. Jak wiecie jestem zwolenniczką naturalnej pielęgnacji ciała, włosów i twarzy. Farbowałam raz w życiu włosy i żałuję tego kroku do dziś, nigdy więcej. Włosy leciały mi jak garściami i bardzo długo mi zajęło, aby przywrócić je do stanu przed farbowaniem. Ale udało się, obecnie włosy są długie, mocne i nie wypadają nachalnie garściami. Dziś przychodzę do Was z ciekawą płukanką do włosów, która sprawdzi się na ciemnych włosach. Jeśli ciekawi jesteście jak ją przyrządzić zapraszam poniżej. 



KAWOWA PŁUKANKA - SPOSÓB PRZYGOTOWANIA 

Przygotowujemy ją ze zwykłej, sypanej kawy. Wsypujemy 3 łyżeczki do kubka i zalewamy wrzątkiem. Zostawiamy kawę na ok 15 minut, a następnie odcedzamy fusy (nie chcemy, żeby plątały nam się we włosach). Do tego używamy sitka o jak najmniejszych dziurkach lub zwykłego filtra do kawy. Po delikatnym wystygnięciu wlewamy ją do naczynia z przegotowaną wodą (około pół litra). Teraz możemy umyć włosy, a następnie zamoczyć je w płukance kawowej. W przygotowanej mieszance trzymamy je przez około 5 minut. Innym rozwiązaniem jest spłukanie włosów i owinięcie ich na 15 minut folią, by kawa mogła zadziałać na włosy. Powtarzamy ją raz na jeden lub dwa tygodnie. Podczas stosowania płukanki, wzbogacam ją o maseczki i odżywki, których używam na co dzień. 

MOJE SPOSTRZEŻENIA / EFEKTY 

Po całym tym zabiegu moje włosy były nieco sztywne, gdy były jeszcze mokre, ale po wysuszeniu ten efekt minął. Włosy wciąż mają dodatkową objętość, czuć, że kucyk jest grubszy niż normalnie i sprawiają wrażenie gęstszych, ale są przy tym gładkie i błyszczące (a nie spuszone jak po przeproteinowaniu). Jestem mega zadowolona z efektu i przy wykonaniu 5-10 takich płukanek pod rząd zauważyłam delikatnie ściemnione włosy. Polecam tą opcję dla dziewczyn które lubią naturalną pielęgnacji i również mają takie fioła na tle włosów jak ja :) Podsumowując włosy niesamowicie błyszczą i wyglądają zdrowo i pięknie !!!




Kto wykonuje takie naturalne eksperymenty , łapka w górę ? Ja uwielbiam i ostatnio również robię pokrzywowe, ale trzeba uważać aby nie przesuszyć włosów ! 



Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger