AKTUALNA PIELĘGNACJA MOICH WŁOSÓW / PODSUMOWANIE ZAPUSZCZANIA WŁOSÓW DO ŚLUBU

25 maja 2017
Witajcie, dość długo na moim blogu nie pojawiał się post dotyczącej mojej aktualnej pielęgnacji włosów, więc pora aby to zmienić i w końcu napisać coś nie coś i ich pielęgnacji. Ponieważ zmieniło się kila produktów u mnie i mam Wam coś ciekawego do pokazania, także śmiało zapraszam Was na moją aktualizację. 



ZAPUSZCZAŁAM, ZAPUSZCZAŁAM I ZAPUŚCIŁAM ….

Moje włosy obecnie dosięgają odcinka lędźwiowego.  W ciągu całego procesu zapuszczania były 6 razy podcinane w salonie fryzjerskim, u mojej zaufanej fryzjerki 2-3 cm. A proces zapuszczania trwał od września ubiegłego roku. To wtedy skróciłam swoje włosy o połowę i sięgały po łopatki, dziś śmiało dosięgają tali. Po ślubie zamierzam włosy skrócić, ale jeszcze nie wiem jak dużo, zobaczymy w czerwcu co mi przyjdzie do głowy, ale wiem że będzie szkoda ścinać całą długość. 



OLEJ MIGDAŁOWY - ULUBIENIEC OSTATNICH MIESIĘCY 

Właśnie olej migdałowy towarzyszył mi przez większość miesięcy. To właśnie jego namiętnie wcierałam w skórę głowy i we włosy. Sprawia, że są takie lśniące i mięciutkie w dotyku po umyciu. Olej migdałowy ma cudowne właściwości, dobrze nawilża włos, sprawia że są lśniące i pięknie się układają. Zawsze nakładam go na skórę głowy i długość włosów. Wcześniej podgrzewam go w mikro , po nałożeniu nigdy nie zapominam o ciepłym turbanie. Olej zawsze zmywam delikatnym szamponem bez SLS. 



ULUBIONE SZAMPONY DO MYCIA SKÓRY GŁOWY I WŁOSÓW 

Mogę tutaj wyróżnić trzy ulubione szampony, które stosowałam wcześniej i teraz i spisuję się super. Jeden szampon z SLS, używam go już od bardzo dawna, świetnie sprawdza się gdy chcę oczyścić skórę głowy i włosy. Mowa tutaj o szamponie Head&Shoulders ( używam przeróżnych wersji i każda sprawdza się na moich włosach bardzo fajnie.  Kolejny szampon ten z kategorii naturalnych to szampon normalizujący aqua pi cosmetic. Trzeci szampon to nowość marki Garnier, szampon Garnier Fructis Coco Water. Stosuję go od nie dawna, ale już mi się podoba ponieważ skóra głowy jest dobrze oczyszczona, włosy są umyte, po wysuszeniu mają fajną objętość.



BEZ ODŻYWKI ANI RUSZ - ODŻYWKA / BALSAM ZIOŁOWY / SERUM / MASKA

Moje włosy bez odżywki, wyglądają beznadziejnie. Zawsze po umyciu włosów wmasowuje w długość włosów odżywkę, ponieważ dzięki temu włosy są lśniące i miękkie w dotyku. Przez moje ręce przewinęła się już masa odżywek. Przez ten okres zapuszczania głównie używałam odżywek marki Garnier / Dove / Nivea - czyli większość drogeryjnych, posiadających silikony w składzie. Do tych bardziej zbliżonych, naturalnych produktów mogę tutaj wymienić odżywkę Alterra - spisała się u mnie super, włosy po użyciu bardzo mięciutkie i fajnie się układają. W całym tym okresie sięgałam również po maski do włosów, przeróżnych marek - niestety żadna nie wpadła mi na tyle w oko aby ją recenzować. Stosowałam również balsamy ziołowe do włosów te rosyjskie i dobrze sprawdzały się w zimie, teraz moje włosy potrzebują codziennego oczyszczenia, niestety balsamy ziołowe są zbyt mocne i jeszcze bardziej by obciążały mi włosy. Na końcówki lądował naturalny olejek arganowy ( zużyte tysiące buteleczek, przeróżnych marek - najlepiej według mnie sprawdziło się z marki Mokosh! Byłam najbardziej zadowolona.



W całym tym procesie zapuszczania najważniejszą rolę odegrała moja dieta. Dużo orzechów, kwasów omega 3, warzyw i owoców. Dzięki temu moje włosy urosły w ekspresowym tempie. Przez ten okres nie łykałam żadnych wspomagaczy, nie używałam serów na porost włosów itp. Jedynie co to suplementy typu Tran. Jestem dumna z długości jaką udało mi się zapuścić i już nie mogę się doczekać fryzury ślubnej na pierwszy dzień i na drugi.


Po więcej inspiracji zapraszam na mojego INSTAGRAMA 


Koniecznie dajcie znać jak u Was z zapuszczaniem , czy jednak na lato skracacie całkiem włosy ? Co myślicie o moich uzyskanych efektach ? 

Pozdrawiam cieplutko Kasia :* 














SZABLON BY: PANNA VEJJS.