PRODUKTY VITA LIBERATA / SKÓRA MUŚNIĘTA SŁOŃCEM / KTÓRY PRODUKT WARTO WYBRAĆ

17 lutego 2016
Witajcie, dziś przychodzę do Was z wielkim podsumowaniem produktów Vita Liberata, które miałam okazję używać w 2015 roku. Dziś chciałam opisać Wam każdy z nich, skupić się na ich wadach i zaletach oraz o tym, który produkt jest wart największej uwagi. Jeśli macie ochotę zapraszam do wpisu.


DOSTĘPNOŚĆ I CENA PRODUKTÓW VITA LIBERATA 
_______________
Każdy produkt wymieniony poniżej, możecie znaleźć w sklepach Sephora - klik.  Cena waha się w przedziale od 80 zł do 175 zł za każdy produkt. Rękawica potrzebna do nakładania produktu kosztuje 29 zł. Wiele z Was często pisze i dopytuje się gdzie można dostać jeszcze te produkty.  Poszperałam trochę w internecie i znalazłam również sklepy takie jak : xperfume.pl oraz prostezakupy.pl i iperfumy.pl. W sklepach tych można znaleźć te produkty w mniejszych cenach niż w drogerii Sephora. 

JAKICH EFEKTÓW MOŻEMY SIĘ SPODZIEWAĆ PO PRODUKTACH VITA LIBERATA
_________________
Produkty Vita Liberata przeznaczone są do przyciemniania skóry , czyli tzw. sztucznego opalania inaczej mówiąc produkty samoopalające. Jest to forma zdrowsza dla naszego ciała i unikamy bezpośredniego wystawiania się na promienie słoneczne, które są bardzo szkodliwe dla naszego całego organizmu jak i ciała. Są to produkty z tzw. wyższej półki, które kosztują dosyć dużo. Po opakowaniach mogę przyznać, że wyglądają bardzo ekskluzywnie i drogo.


PHENOMENAL 2- 3 WEEK SELF TAN LOTION MEDIUM 
__________________
Jest to pierwszy produkt, który trafił w moje ręce od marki Vita Liberata. Rewolucyjna technologia pHenoO2 gwarantuje najdłużej utrzymujący się efekt złocistej opalenizny na świecie (nawet do 4 razy bardziej trwały niż po użyciu tradycyjnych produktów samoopalających). Moisture Locking System nadaje Twojej skórze miękkość i nawilżenie do 72h, zaś technologia Odour Remove zapewnia idealny efekt naturalnej opalenizny bez zacieków smug i nieprzyjemnego zapachu. Nawilżająca i lekka formuła lotionu sprawia, że może on być używany zarówno do twarzy jak i całego ciała. Swoją recenzję na temat tego produktu pisałam TUTAJ.  Produkt po nałożeniu 3 warstw daje efekt słonecznej opalenizny. Utrzymuje się przez dwa tygodnie przy czym schodzi równomiernie i nie tworzy smug. Polecam go osobą, które chcą szybkiej opalenizny. Sprawdzi się idealnie na większe wyjścia. 


BRONZER MINERALNY VITA LIBERATA
_____________________________
Używałam tego produktu przez całe lato oraz przez jesień. Jest to puder mineralny, który tworzy naturalną opaleniznę na buzi. Możemy go używać również jako bronzera lub produktu solo, który rozprowadzamy na twarzy dla efektu opalonej buzi. Dostępny w dwóch odcieniach – Sunkissed (jasny) i Bronze (średni), wraz z luksusowym pędzlem kabuki. Na jego temat pisałam tutaj.  Polecam go osobą, które lubią podkreślać kości policzkowe i czoło. Nawet osoby niedoświadczone z makijażem polubią się z nim bardzo.


FABULOUS SELF TAN LOTION MEDIUM 
_____________

Luksusowa formuła lotionu zawierająca Aloe Vera oraz Masło Shea łagodzi i intensywnie nawilża skórę i równocześnie nadając jej natychmiastowy efekt muśnięcia słońcem który utrwala się w ciągu 4 - 8 godzin. Regularne stosowanie produktu pozwala utrzymać bądź pogłębić uzyskany efekt. Moisture Locking System utrzymuje nawilżenie skóry do 72h, technologia Odour Remove pozbawia preparat przykrego zapachu zaś składniki organiczne sprawiają, że opalenizna zanika w równomierny sposób. Co o nim myślę, mogliście czytać w tym poście.  Nada się dla osób, które lubią używać bronzerów samoopalających. 

vita liberata


SELF TANNING TINTED MOUSSE MEDIUM
__________________
To najnowszy produkt, który gości u mnie wśród produktów Vita Liberata. Jest to pianka, którą nakładamy również za pomocą rękawicy. Jest lekka i dosyć dobrze się ją rozprowadza na ciele. Niestety nie wywarła u mnie pozytywnego wrażenia. ponieważ na ciele zaczęły mi się tworzyć smugi. Rozczarowałam się nim ponieważ inne produkty są super. 

vita liberata

KTÓRY PRODUKT SKRADŁ MOJE SERCE
________________
Z pewnością muszę wymienić tutaj Balsam, daje bardzo ładny efekt na ciele, nie tworzy żadnych smug, nie śmierdzi itp. Uwielbiam go nakładać raz w tygodniu na całe ciało, przez to podtrzymuje się bardzo ładna opalenizna. Drugi produkt, który wyróżniam to mineralny bronzer do twarzy. Uwielbiam nim konturować swoją twarz, nawet najdelikatniejsza warstwa wygląda cudownie. Uwielbiam go za lekkość i to że nie zapycha mojej cery, przez co nie mam problemów z zaskórnikami. 

Dajcie koniecznie znać czy znacie te produkty i które Waszym zdaniem są godne polecenie ??

Pozdrawiam Kasia 







SZABLON BY: PANNA VEJJS.