VITA LIBERATA PHENOMENAL Recenzja samoopalacza + Niespodzianka

Nigdy prze nigdy nie miałam okazji używać produktu jakim jest samoopalacz. Od zawsze preferuję naturalne opalanie na kocyku, lecz wiadomą rzeczą jest, że w naszym Polskim klimacie jest to możliwe tylko przez 2-3 miesiące w roku. Ja to bym najchętniej zamieszkała w kraju, gdzie jest ciągle ciepło, ale dziś nie o tym będzie post, tylko o moich spostrzeżeniach i efektach użycia samoopalacza pewnej irlandzkiej firmy Vita Liberata. Marka ta dysponuję dosyć ciekawym asortymentem. Przede wszystkim są to produkty naturalne, z zawartością organicznych składników i wyciągów roślinnych oraz braku parabenów i alkoholu w składzie.


Testowany produkt, możemy znaleźć w Sephorze. Koszt produktu wynosi 170 zł/ 150 ml, plus rękawica do nakładania około 25 zł. Na dzień dzisiejszy moja karnacja już była bardzo blada, wybrałam odcień Medium. Jest jeszcze do wyboru odcień Dark. Producent pisze, że preparat zapewni nam efekt naturalnej opalenizny, który utrzyma się nawet do 2-3 tygodni ( po 3-krotnej aplikacji w ciągu doby), idealnie nawilży skórę. Produkt nie posiada przykrego zapachu oraz wysycha w zaraz w momencie kontaktu ze skórą. Produkt nałożony od razu daje efekt, dzięki rękawicy aplikacja jest szybka i bardzo dokładna, bez smug i zacieków. Rękawica jest wielokrotnego użytku, można ją prać w pralce. Kolor ma być naturalny - nie pomarańczowy. Produkt posiada pompkę co jest mega ułatwieniem w jego aplikacji. 



Moja aplikacja 

Po przeczytaniu zaleceń od razu wzięłam się za testowanie tego produktu. Produkt należy nałożyć 3 razy w ciągu doby. Przed aplikacją produktu wykonałam dokładny peeling kawowy całego ciała. Skóra musi być czysta i sucha- nie należy nakładać żadnych balsamów, olejków itp. Po osuszeniu ciała ręcznikiem, nałożyłam na rękawicę dwie pompki i zaczęłam nakładać produkt kolistymi, szybkimi ruchami od kostek aż po całe ciało. Wraz z aplikacją dokładałam więcej produktu. Na całe nogi, brzuch, ręce i plecy wyszło mi jakieś z 10 pompek produktu. Twarz ominęłam. Swoją aplikację zaczęłam w południe, następnie powtórzyłam czynność wieczorem i następnego dnia rankiem. Po pierwszym użyciu już widziałam delikatnie zmieniony kolor mojej skóry, był on lekko ciemniejszy od poprzedniego koloru przed aplikacją. Po 3 nałożeniu efekt był dosłownie WOW !!! Nie spodziewałam się, że kolor będzie aż tak bardzo ładny tzn. brązowy - taki jaki mam zawsze po opalaniu. Aplikacja jest bardzo przyjemna. Produkt ma delikatny, bardzo ładny zapach. Po nałożeniu wchłania się od razu, faktycznie nie pozostawia smug czy zacieków. Skóra jest bardzo przyjemna w dotyku i można wyczuć jej nawilżenie. Produkt absolutnie mi skóry nie wysuszył ani nie podrażnił. Moją aplikację robiłam akurat przed imprezką, więc efekt na moim ciele był naprawdę dla wielu zadziwiający. Słyszałam dużo komplementów i pytania, czy byłam na wakacjach. 


Trwałość 

Produkt z ciała zmywa się stopniowo. Moja opalenizna trzymała się półtorej tygodnia, z tym że 10 dnia opalenizna była już mało widoczna, więc producent nieco zawyżył tą trwałość pisząc od 2-3 tygodni. No chyba, że u innych będzie się trzymała dłużej.


Moje uzyskane efekty
(po 3 nałożonych warstwach produktu, według zaleceń producenta).

Podsumowanie


Samoopalacz idealnie nadaję, się na wszelkie wielkie wyjścia, wtedy kiedy chcemy mieć np. ciemniejsze ciało do sukienki, opalone nóżki do spódniczki itp. Samoopalacz szybko się wchłania, nie brudzi ubrań, nie tworzy zacieków, smug. Zmywa się równomiernie z ciała. Utrzymuje się do tygodnia. Mogę serdecznie go polecić, ponieważ ja jestem bardzo zadowolona z efektów. 


Niespodzianka dla Was

Taki oto samoopalacz wraz z rękawicą, może trafić do jednej z Was. Wystarczy, że w komentarzu wpiszecie poniższy formularz. Zgłaszać możecie się do 26.04.2015 roku/ godziny 24.00 Z poniższych zgłoszeń wylosuję jedną osobę, do której zostanie przesłana nagroda w postaci powyższego produktu. Polecam się zgłaszać i trzymam kciuki.

Facebook organizatora nagrody 

Obserwuję jako: 
Lubię fcb firmy Vita Liberata :
Adres e-mail : 

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger